Pantein Aldenhorst

Pastoor Maasstraat 7 5451 PA Mill
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Aldenhorst - Mill op 2 december 2019 Interview

Ik zie dat mijn moeder de dag goed doorkomt. Ze zwaait naar alle zusters. Soms maak ik mij zorgen om dingen. Zo heeft ze een niet reanimeren verklaring getekend en ze wil niet meer opgenomen worden in het ziekenhuis. Midden in de nacht spreek ik een arts die haar wel wil laten opnemen, terwijl mijn moeder dat echt niet wil. De arts heeft dat gerespecteerd. Ik vind het lastig om mijn moeder te peilen. Ik stel ja en nee vragen aan haar, maar uiteindelijk kom ik weer bij de medewerkers terecht. Ik moet het dan toch navragen, omdat ik er niet uit kom. De accommodatie is oud en vervallen. Het is eigenlijk niet aangepast op de behoeften van mijn moeder. Als ik mijn moeder naar het toilet zie gaan, dan hou ik mijn hart vast. Ze kan amper met de rollator de badkamer inkomen. Er is maar één beugel op het toilet. Het is te smal, want haar rollator staat dan bijna tegen de toiletpot aan. Ik had om een nieuwe toiletpot gevraag. Het is zo'n oud model, dat er niet meer aan te komen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Aldenhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.