Waardering van Pantein Aldenhorst - Mill op 3 januari 2018 interview

6.2

Mijn moeder heeft het hier erg naar haar zin. Ze heeft een heel klein kamertje waar naar mijn idee alles oud en versleten is. Het ruikt in de badkamer altijd naar riool vind ik. De kraan lekt al jaren, maar daar wordt volgens mij niets mee gedaan. Ik vind dat echt niet kunnen. De plek waar de accommodatie staat is geweldig, het ligt vlakbij een kasteel. Ik vind de zorg een beetje een puinhoop. Mijn moeder heeft volgens mij een tijd de verkeerde medicijnen gehad. Gelukkig is dat wel goed gegaan en is er niets gebeurd. Maar ik vind het alles behalve netjes. Er zijn veel jonge meisjes. Met de oudere medewerkers heb ik een hele goede band. De jongere medewerkers zie ik minder vaak waardoor het contact wat minder is. Die zijn naar mijn idee vaak druk met hun telefoon. Er is een paar keer per jaar een zorgplanvergadering. Er zijn geen activiteiten meer, daar is helaas geen geld meer voor. Er komt weleens iemand van de familie muziek maken, maar dat is eigenlijk alles. In de zomer komt er wel eens een frietkraam of een ijskraam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Aldenhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.