Waardering van Pantein Aldenhorst - Mill op 4 december 2019 interview

8.2

Op zich gaat het met de afspraken goed, al het kan altijd beter. Ik vind dat mijn moeder goed verzorgd wordt, al zie ik wel verschil tussen de oudere en de jongere verzorgenden. De ouderen geven wat meer aandacht dan de jongere vind ik. De medewerkers knuffelen met mijn moeder, dat vind ik super lief. Mijn moeder wordt geholpen met eten, maar ik merk dat zij niet vaak te drinken krijgt. Ik ben het er niet mee eens dat mijn moeder geen paracetamol meer krijgt tegen haar pijn, nu huilt ze weleens van de pijn. Ik heb daar veel moeite mee en het zit me heel hoog. Ik heb een hele fijne evv-er die ik altijd kan aanspreken, haar geef ik een negen. Ik vind dat de arts niet naar mij luistert, dat vind ik heel vervelend en die geef ik een vijf. Het is een oud gebouw, met een mooie dierenweide erbij. Het warme eten wordt aangeleverd en volgens mij vindt mijn moeder het lekker. Wij nemen mijn moeder mee naar de bingo en naar muziekmiddagen. Ze kijkt graag naar het sjoelen en klets dan lekker mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Aldenhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.