Pantein Castella

Cantheelen 6 200 5431 MC Cuijk
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 18 november 2020 Geverifieerd

De medewerkers gaan goed om met mijn moeder. De een heeft wat meer ervaring dan de ander. Hierdoor is de een wat handiger dan de ander in de omgang en de aanpak naar mijn moeder toe. Het merendeel van de medewerkers doet wat extra's, zoals koekjes bakken, knutselen en kleien. Daarnaast zijn er ook veel activiteiten zoals muziek, spelletjes en samen koken. De verzorgers en verplegers doen vaak hun best. In vergelijking met de verplegers en verzorgers, vind ik dat de afdelingsarts en de fysiotherapeut minder goed zijn in het luisteren en het nakomen van afspraken. Het gebouw is mooi, maar het nadeel in de kamers is dat de ramen te hoog staan voor rolstoelgebruikers. Hierdoor missen zij een mooi uitzicht over De Maas. Er had ook een ruimte moeten zijn waar je rolstoelen kunt parkeren. Nu worden ze een beetje bij elkaar gepropt, dat zou kunnen zorgen voor gevaarlijke situaties.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.