Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 1 december 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.2

De verzorgenden gaan op een goede manier met mijn moeder om. Ze proberen het voor haar zo comfortabel mogelijk te maken. Ik kan de verzorgenden altijd bellen, als ik iets wil weten. Ik vind dit contact heel erg goed. De lijntjes met de verzorgenden zijn heel kort. Als ik een vraag heb aan de verzorgenden, dan reageren ze daar super goed op. Ze probeerden het zelfs met de lockdown met kleine dingen zo fijn mogelijk voor mijn moeder te maken. Wij mochten bijvoorbeeld voor de ramen zwaaien, beeldbellen en tekeningen voor haar afgeven. Ik vind dat ze daar heel goed mee om gingen. Het gebouw is vrij nieuw en modern. De omgeving waar het gebouw staat, vind ik heel goed. Bouwtechnisch vind ik dat ze niet zo goed hebben nagedacht. De ramen in mijn moeder haar huiskamer zitten te hoog, waardoor mijn moeder bijvoorbeeld niet naar buiten kan kijken. Ze heeft een ruim appartement met een eigen douche en toilet. Ik vind dat ze een fijne kamer heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.