Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 30 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.5

De verzorgenden vindt ik heel zorgzaam en alert. Als mijn moeder belt, dan komen ze haar snel helpen. Zij is zelf ook heel tevreden over de verzorgenden en de zorg die zij krijgt. Als ik een vraag of klacht heb, dan vind ik dat ik gehoord word. Mijn moeder haar appartement vind ik heel ruim en prettig. Ze heeft ook een prachtig uitzicht over de Maas. De locatie waar het gebouw staat vind ik goed. Ik vind het fijn dat het dichtbij het centrum ligt. Mijn moeder eet momenteel op haar kamer, want ze vindt het beneden niet zo gezellig vanwege de coronamaatregelen. Het eten vindt ze vaak niet zo lekker. De verzorgenden komen mijn moeder soms een advocaatje op haar kamer brengen en even met haar praten. Dat vindt zij leuk en gezellig. Als er iets met mijn moeder is, dan bellen de verzorgenden mij meteen op. Op Carenzorgt houden ze precies bij hoe het met mijn moeder gaat. Ik vind het fijn dat ze mij zo goed op de hoogte houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.