Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 1 december 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

9.7

De verzorgenden zijn altijd heel lief en betrokken. Ze geven mijn moeder goede zorg. Mijn moeder is zelf ook heel tevreden. Ze voelt zich hier echt thuis. De verzorgenden spelen goed in op haar belevingswereld. Ze proberen haar nog van alles te bieden, zoals warmte en activiteiten. Ze gaan bijvoorbeeld extra met haar wandelen. Dat is nu in coronatijd wel anders. De afspraken verlopen altijd goed. De accommodatie vind ik goed. Mijn moeder heeft veel privacy en toch doen ze veel met de groep waardoor ze niet vereenzaamd. Ze zit op kleinschalig wonen. Er zijn ook woontorens, maar van wat ik daarvan heb gezien, lijken mij die niet fijn. Gezien mijn moeders ziektebeeld hebben wij daar bewust niet voor gekozen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.