Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 2 oktober 2017 interview

7.0

De wensen van mijn schoonmoeder kunnen niet opgevolgd worden. Dat vind ik jammer. Ze is dementerend geworden, waardoor ze niet meer bekwaam is. Het gaat hier om het euthanasieverhaal. Dat vind ik moeilijk. Dat is ook de reden waarom ik een vijf voor haar kwaliteit van leven heb gegeven.Ik vind dat er te weinig personeel is, maar de medewerkers die er zijn, vind ik lief en begripvol. Ze geven mijn moeder wel de aandacht die ze nodig heeft. Verder zie ik dat ze hun uiterste best doen. De communicatie vind ik meestal wel goed, maar ik heb de indruk dat de rapportage niet altijd goed gelezen wordt. Als wij dingen doorgeven, dan komt deze info niet altijd bij iedereen terecht. Misschien ligt het probleem bij het feit dat alles niet altijd genoteerd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.