Pantein Castella

uit 151 waarderingen

Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 29 oktober 2020 Geverifieerd

Het is een nieuw gebouw en het ligt aan de Maas. Ik vind het netjes en schoon. Er is een schitterende gezamenlijke woonkamer met een tv hoek en een groot terras. Ik vind het super luxe en echt heel mooi. Het is een grote groep aan medewerkers en als ik dan bepaalde dingen vraag, is het soms lastig met al die wisselende medewerkers. Zo heb ik al meerdere keren aangegeven dat ze niet alle kleren in de wasmand moeten gooien. Ik leg drie setjes aan kleren klaar. Soms heeft ze dan nog geen goede combi aan. Mijn moeder verblijft overdag op een gezamenlijke woonkamer. Voor de corona was er beneden yoga, gym en film kijken. Dat gaat nu niet meer door. Sinds die tijd vind ik dat ze hard achteruit gaat met lopen. Ze zit de hele dag op een stoel voor de tv. Ik vind dat daar meer aandacht aan besteedt mag worden. Mijn moeder vindt het eten lekker, tussen de middag lekkere broodjes met een warm worstje. Af en toe bakken ze cake. In de avond krijgt ze een chipje en drinkt ze een lekker wijntje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.