Pantein Castella

Cantheelen 6 200 5431 MC Cuijk
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 2 oktober 2017 Interview

Ik vind de zorg voor mijn vader prima. De medewerkers verlenen deze met hart en ziel. Ze zijn altijd vriendelijk naar mijn vader toe. Ook zijn ze goed op de hoogte van zijn situatie. Ik vind dat hij er altijd netjes en verzorgd uitziet. Ik zie ook dat hij hier tevreden is. Er wordt goed naar mij geluisterd. Als ik iets vraag, dan krijg ik op een nette manier antwoord of uitleg. De medewerkers zijn toegankelijk voor kritiek. De afdeling vind ik heel goed voor mijn vader, want deze is prikkelarm, maar toch gezellig. Medewerkers doen iets met thema´s, bijvoorbeeld de herfst. Dat vind ik goed. De slaapkamer en de eigen badkamer zijn ruim en worden keurig schoongehouden. Mijn vader kan zich daar goed bewegen. Ik vind het wel apart, dat er op de afdeling van mijn vader geen toilet voor bezoekers is. Op het terrein worden momenteel nieuwe appartementen gebouwd. Ook de parkeerplaats is nog niet af. Vanwege deze bouwactiviteiten geef ik een 7 voor de accommodatie. Voor mijn vader zijn deze activiteiten geen probleem. Ik vind het jammer dat er in de huiskamer weinig ruimte is voor activiteiten. Daar zou meer in geïnvesteerd kunnen worden. Er is wel een tovertafel, maar wegens tijdgebrek wordt die niet veel gebruikt. Deze tafel moet ook gedeeld worden door drie groepen. Ik vind het erg jammer, dat de activiteitenbegeleiders wegbezuinigd zijn. Deze worden erg gemist.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.