Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 24 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.2

In mijn ogen is de zorg voor mijn moeder erg afhankelijk van wie er staat. Zo vind ik de een bekwamer dan de ander. De medewerkers doen wat ze kunnen. Meer mensen op de werkvloer zouden de kwaliteit van leven van mijn moeder kunnen verhogen door meer persoonlijke aandacht en activiteiten. Er wordt echter gewerkt aan verandering en ik zie dat de zorg beter wordt. De accommodatie vind ik niet logisch. Er is te weinig ruimte om je terug te trekken met familie. Daarvoor moet je naar een ander gebouw. Het is een gesloten afdeling met weinig bewegingsvijheid. Het had beter aan kunnen sluiten bij wensen en behoeften van ouderen. Een ruimte om met familie te zitten wordt al lang beloofd. Wel heeft mijn moeder een eigen kamer met badkamer. Er is een binnentuin tussen vier afdelingen. In het midden staat een verhoogde plantenbak, maar uit veiligheidsoverwegingen is er een hek omheen geplaatst, waardoor de mensen de planten niet meer kunnen zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.