Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.8

Op dit moment is er veel verloop qua personeel. Er komen veel nieuwe medewerkers en beginners werken. Ik vind dat er een paar goede medewerkers zijn. Ik vind op dit moment de verzorging minimaal. Mijn man wordt er onrustig van. Als ze mijn man naar bed brengen, moet dat met beleid en op een rustige manier. Als een medewerker zonder ervaring dat doet, dan raak hij overprikkeld. Vaak wil hij dan ook niet meer zijn medicatie innemen. Ik vind dat mijn man over het algemeen te weinig aandacht krijgt. Ik zou graag meer professionele medewerkers op de werkvloer willen zien. Medewerkers met hart voor de zaak. Ik vind dat er te weinig activiteiten zijn. Mijn man heeft behoefte aan activiteiten. Het hoeft niet een grote activiteit te zijn. Ook al is het maar een tafelspelletje met een kopje koffie. Met als doel dat mijn man niet elke keer alleen gelaten wordt, maar dat er afleiding is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.