Waardering van Pantein Castella - Cuijk op 1 december 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7

Over de faciliteiten en de sfeer ben ik positief. Ik ben negatief over de druk op de zorgmedewerkers. Ik merk namelijk dat er de laatste tijd weinig tijd en aandacht is voor mijn zus. De omgang vind ik soms wisselend. Er zijn namelijk veel personeelswisselingen en de omgang is persoonsafhankelijk. Het luisteren gaat goed. Ze bellen als er iets is. Als ik een vraag heb, dan proberen ze om daar echt iets mee te doen, binnen de mogelijkheden die ze hebben. Het gebouw ziet er netjes en verzorgd uit. Het is allemaal vrij nieuw. Het is fijn dat mijn zus toch een vorm van privacy kan hebben als ze dat wilt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Castella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.