Waardering van Pantein De Lookant - Wanroij op 4 december 2019 interview

8.3

Het gebouw is oud, de kamers zijn klein en donker. Van de huiskamers proberen ze wel wat te maken. Volgens mij voldoet het gebouw niet aan de eisen van deze tijd, het zou vernieuwd moeten worden. De omgeving is fijn, het ligt centraal in het dorp bij de winkels. Het is een voordeel dat ze kleinschalig zijn, er zijn zes cliënten in een groep. De meeste bewoners komen uit hetzelfde dorp of omgeving. Hierdoor is het voor hun makkelijker om een gesprek te beginnen, ze hebben dan iets om over te praten. Ook voor familieleden is het een voordeel, want je kunt meepraten en contact leggen met de bewoners. Het personeel gaat heel sociaal en heel geïnteresseerd om met mijn moeder. Als zij een mindere dag heeft, dan laten ze haar ook met rust. Ze wordt niet gedwongen om iets te doen. Ik ben heel tevreden, ze doen daar hun best en ze maken er wat van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein De Lookant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.