Pantein De Lookant

Zichtstraat 1 5446 BG Wanroij
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein De Lookant - Wanroij op 8 januari 2018 Interview

Het gebouw ziet er gezellig uit als je binnenkomt. Ik vind de gezamenlijke huiskamer gezellig en warm ingericht. Dat geeft mij een huiselijk gevoel. Er is een mooie tuin bij het huis. Als mijn man naar buiten wil, belt hij de verzorgenden en dan komen ze om zijn jas aan te trekken. Ze brengen hem dan naar buiten en blijven ook vaak even met hem praten. Ik vind die persoonlijke aandacht heel fijn. Ze brengen hem ook iedere dag 's ochtends en 's avonds koffie met een lekker koekje, ook als hij buiten is. Dat vind ik heel fijn. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd, zoals muziek en wandelen. Hij doet daar graag aan mee. Ze stimuleren hem om te lopen en gebruik te maken van een soort fietsje. Dat vindt hij heel prettig. Mijn man heeft heel goed contact met de verzorgenden en kent ze allemaal van naam. Hij vindt het heel fijn dat de verzorgenden hem bij de voornaam noemen. Ik heb zelf ook goed contact met de verzorgenden. Als ik een vraag heb kan ik dat altijd aan ze stellen en ik vind dat ze meelevend zijn. Mijn man vindt het fantastisch in het huis. Het geeft mij een geruststellend gevoel dat hij het zo naar zijn zin heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein De Lookant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.