Waardering van Pantein De Lookant - Wanroij op 5 december 2019 interview

7.8

Ik zou vanwege de afstand graag afspraken maken in het weekend en dat lukt niet altijd. Het gebouw is wat verouderd. De renovatie is ook heel beperkt gebleven op de afdeling van mijn vader. Mijn vader heeft een eigen kamer met sanitair. Ik vind het sanitair echt niet goed. Wij hebben destijds gekozen voor dit huis omdat de interactie tussen patiënt en de zorgverleners ongelooflijk goed is. De medewerkers zijn sterk gericht op de patiënt. Dat vind ik gewoon top. Ik ben er heel erg tevreden over en ik word daar nooit in teleurgesteld. Mijn vader is veel op zijn eigen kamer waar hij zit te lezen. Hij is dement en hij praat graag. Er wordt met hem gewandeld en hij wordt naar de huiskamer gehaald. Ik krijg altijd terugkoppeling over wat er nog met hem gedaan kan worden. De maaltijden worden in de huiskamer gebruikt. Er is een keuken waar het eten wordt klaar gemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein De Lookant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.