Waardering van Pantein De Lookant - Wanroij op 2 januari 2018 interview

8.7

Mijn moeder zit op een gesloten afdeling en daar vind ik het knus. De woonkamer, privékamers en toilet zitten allemaal dichtbij elkaar. Er wonen niet veel mensen en daardoor kan er goed toezicht gehouden worden. Dit komt ook omdat de bewoners overdag op de gezamenlijke woonkamer verblijven. De communicatie vind ik goed. Sinds kort heb ik Carenzorg. Dit is een digitaal informatiesysteem. Hier kan ik zelf ook berichten doorgeven en ik kan ook dingen inzien over wat er met mijn moeder gebeurt. Ik vind dat wel prettig. Vooral door vrijwilligers worden er activiteiten georganiseerd, zoals spelletjes. In het atrium heb je ook regelmatig activiteiten, zoals bijvoorbeeld muziekavonden. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein De Lookant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.