Pantein De Schittering

Burgemeester van Hultenstraat 6 5443 AR Haps
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein De Schittering - Haps op 29 november 2019 Interview

De instelling geeft mij een thuisgevoel. De medewerkers komen goed voor de bewoners op. Bezoek mag in de huiskamer zitten. Medewerkers letten goed op of andere bewoners daar last van hebben. Als dat zo is, vragen ze het bezoek ergens anders te gaan zitten. Ze zien mijn moeder als een persoon en laten haar in haar waarde. Als ze het moeilijk heeft gaan ze bij haar zitten en slaan ze een arm om haar heen. De medewerkers hebben echt aandacht voor haar. Ze mag de kleren aantrekken die zij wil. Als er iets is nemen ze contact met me op en ze schrijven alles in het dossier. Ook overleggen ze met ons. Zo vragen ze of ze een valmat naast haar bed mogen leggen. Dat vind ik super. De instelling is kleinschalig en ligt in een dorp. Dat vind ik gemoedelijk. De supermarkt en de kerk zijn dichtbij. Mijn moeder heeft een eigen kamer. Die hebben we zelf mogen inrichten. Ook is er een ruimte met dingen van vroeger. Daar mag iedereen gaan zitten en lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein De Schittering? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.