Waardering van Pantein De Schittering - Haps op 9 juni 2017 interview

8.5

De verpleging is altijd goed, maar door de bezuinigingen kunnen ze minder tijd besteden aan mijn man. De zorg blijft wel goed, maar er is weinig tijd om even een praatje te maken. Dat vind ik jammer. Ik zie wel dat de medewerkers moeten vliegen om iedereen te kunnen helpen. Ik weet niet hoe mijn man zich voelt, want hij leeft heel erg in het verleden. Ik heb wel het idee dat hij op zijn manier gelukkig is. Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik help graag met aardappels schillen, of een kopje koffie inschenken. De appartementen zijn erg mooi, het is huiselijk, niet grootschalig en dat vind ik ook wel erg fijn. Mijn man heeft wel lekker een eigen kamer, met een televisie. Er was vroeger personeel die leuke dingen organiseerde voor de bewoners, maar die komen niet meer vanwege de bezuinigingen. En nu wordt er weinig georganiseerd, dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein De Schittering? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.