Pantein De Schittering

Burgemeester van Hultenstraat 6 5443 AR Haps
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein De Schittering - Haps op 28 november 2019 Interview

Ik spreek iets af over de kleding van mijn man. Er zijn zoveel medewerkers, dat ondanks dat het gerapporteerd wordt, ik weken lang het moet herhalen. Ik vind dat doodvermoeiend en niet echt ontzorgend. De medewerkers hebben een hoog niveau wat diploma's betreft. Er is ruim voldoende personeel aanwezig. Mijn gevoel zegt dat ze weten waar ze mee bezig zijn. De persoonlijke aandacht is alleen rondom de persoonlijke verzorging, daar buiten is er eigenlijk geen aandacht. Hij wordt voor de televisie gezet. Er zijn wel activiteiten zijn, maar die zijn niet passend voor mijn partner. Ik heb vaak aangegeven dat ik vind dat er een medewerker op de groep moet zijn. Zeker op een gesloten afdeling vind ik. Zij vonden dat niet noodzakelijk. Ik heb mijn partner een keer aangetroffen in een onaangename situatie en toen heb ik de medewerkers luid en duidelijk aangesproken. Sindsdien is het verbeterd merk ik. Mijn partner heeft een ruime kamer en ruime badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein De Schittering? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.