Pantein Hof van Loon

Hof van Loon 1 A 5825 DZ Overloon
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Hof van Loon - Overloon op 3 december 2019 Interview

De ene medewerker is wel begaan met de bewoners, anderen zijn dat wat minder. Ik vind dat het personeel met een GVP opleiding een meerwaarde is, maar de een doet er veel mee en de ander doet er minder mee. Omdat je hier kleinschalig woont, heb je vaak met hetzelfde team te maken en dan valt dat wel op. Ik ben heel blij dat mijn moeder hier woont. Het gebouw is helemaal nieuw. De overgang van het oude naar het nieuwe gebouw is geweldig verlopen. Het is een nieuw huis, maar de aankleding blijft in gebreke, de afdeling wordt bijvoorbeeld niet gezellig gemaakt met planten of schilderijen. Mijn moeder wordt echt gehoord, vooral s' nachts staat ze vaak op. Het personeel begeleidt haar elke keer netjes terug naar bed. Er is cameratoezicht, zodra mijn moeder van de camera af gaat dan gaan ze naar haar toe. Soms maken ze een praatje met haar, ze laten haar in haar waarde. Ze wordt niet gepusht om iets te doen of ergens naartoe te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Hof van Loon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.