Waardering van Pantein Hof van Loon - Overloon op 20 februari 2018 interview

7.2

Het gebouw is oud en ik vind het er niet zo gezellig uitzien. Het ziet er van binnen wat troosteloos uit. Ik vind wel dat de verzorgenden hun best doen om het overal wat gezelliger aan te kleden. Er worden in het huis geregeld activiteiten georganiseerd, zoals muziek, zingen, speciale etentjes en leuke uitstapjes. Mijn vader beleefd hier veel plezier aan. Ik vind dat mijn vader goed verzorgd wordt. Ik merk wel dat mijn vader nu wat minder persoonlijke aandacht krijgt. Ik denk dat dit komt, omdat er wat minder personeel is vanwege de bezuinigingen. Mijn vader moet hierdoor soms wat langer wachten om te douchen of als hij een ongelukje heeft gehad. Ik vind de omgang met de verzorgenden goed. Als ik een vraag heb kan ik dat altijd aan ze stellen. De communicatie via Caren zorgt, waarbij ik kan inloggen, vind ik soms wat traag verlopen. Als ik een bericht stuur krijg ik daar vaak pas laat of geen antwoord op. Dat vind ik af en toe wel vervelend. De afspraak voor het zorggesprek werd eerst gewoon ingepland. Ik vind het fijn dat dit nu in overleg gaat. Bij een spoedsituatie zou ik het prettig vinden als ze mij meteen zouden bellen in plaats van een bericht te sturen via Caren zorgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Hof van Loon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.