Waardering van Pantein Madeleine - Boxmeer op 23 april 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

De medewerkers zijn behulpzaam, ze zijn vriendelijk in de omgang. De lichamelijke verzorging wordt goed gegeven. Ze proberen oplossingen te vinden voor problemen die zich voordoen. Dat is soms wel even zoeken maar uiteindelijk lukt het wel. Vaak komen ze ook met eigen ideeën voor mijn problemen. Als ik iets vraag of ergens een opmerking over heb wordt er goed naar mij geluisterd en proberen ze voor mij een oplossing te vinden. Dat ik op dit moment hier verblijf draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven, de wetenschap dat als er iets aan de hand is en er dan snel hulp bij de hand is, stelt mij gerust. Ik zou het verblijven hier dan ook wel aan willen bevelen, het is hier goed, het is hier gemoedelijk en knus. Het eten wordt hier niet zelf klaar gemaakt. Het wordt van elders warm aangeleverd, het eten is goed, maar niet zoals het thuis is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Madeleine? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.