Pantein Madeleine

Velgertstraat 1 5831 LL Boxmeer
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Madeleine - Boxmeer op 2 mei 2018

Gebroken heup

Madeleine is helaas onderhevig aan bezuinigingen; het personeel probeert alles naar behoren te doen ook fysiotherapie is natuurlijk op revalidatie erg van belang.Mijn broer is rechts-zijdig verlamd en heeft door een val een breuk opgelopen.Voor hem is revalidatie erg belangrijk. Helaas is er dan wel eens uitval omdat er een fysiotherapeut ziek is en dan is er op dat moment geen vervanging en dat is kwalijk op een afdeling revalidatie. Het zou daarom van belang zijn een vaste vervanger aan te stellen voor ziekte/verlof zodat de revalidatie ten alle tijde doorgang heeft.De fysiotherapie is uitstekend en je ziet dan ook bij de fysiotherapeuten onmacht in deze en dat betreur je dan. Misschien ook een tip om de gemeente te vragen of er vrijwilligers zijn om ondersteuning te bieden.Het personeel is heel aardig en mijn broer voelt zich prettig in Madeleine.Ik waardeer Madeleine dan ook met een dikke 8.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Madeleine? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.