Waardering van Pantein Madeleine - Boxmeer op 23 april 2019 interview

7.7

Onze zoon verblijft hier al heel wat jaren. Ik vind dat de zorg vroeger beter was dan heden ten dage. De oorzaak geef ik aan het grote te kort aan personeel. Ze krijgen het nu niet meer voor elkaar. Ik geef het nu hooguit een zes terwijl het vroeger wel een acht of zelfs een negen was. Nu heb je alleen maar de basiszorg die ze kunnen leveren. Er is een zorgleefplan gemaakt, daarin staan afspraken die over het algemeen goed worden nagekomen. De omgang met de zusters is heel positief. Ik denk dat de zorg aansluit op de manier die onze zoon belangrijk vind. Het past bij de manier waarop hij wilt leven. Wij kunnen bij de zusters terecht met vragen over onze zoon. Er is zeker een luisterend oor. De kamers in Madeleine zijn eigenlijk alleen maar slaapkamers. Je moet dus echt gebruik maken van de huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Madeleine? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.