Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 9 oktober 2019 interview

8.3

De afspraken worden door de verzorging goed nagekomen. Meestal zijn ze op tijd. Als ze door omstandigheden later komen dan melden ze dat. Ook de contacten met de andere disciplines verlopen goed. De verpleging en verzorging is kwalitatief goed, daar ben ik tevreden over. De medicatie wordt goed verzorgd. De medewerkers zijn altijd even vriendelijk. Ze gaan op een goede manier met me om. Ik merk wel dat ze het druk hebben en niet altijd voldoende aandacht kunnen besteden, niet de aandacht die ze zouden willen besteden. Ik heb een mooi appartement, met genoeg ruimte. Het wordt wekelijks schoongemaakt, maar dat gebeurt een beetje met de Franse slag, ze zijn zo klaar. Dat zou beter kunnen. Het eten is goed, ik ga altijd naar beneden naar het restaurant. De maaltijden zijn lekker en voldoende qua porties. De rest van het gebouw is goed, ik kan goed uit de voeten hier. Met vragen en problemen kan ik bij een contactpersoon terecht die alles zo goed mogelijk voor me probeert op te lossen. Ook kan ik goed bij de verzorgsters terecht met vragen. Ik woon hier naar tevredenheid, ik had het ergens anders niet beter kunnen treffen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.