Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 9 oktober 2019 interview

7.0

De afspraken zijn niet echt vastgelegd. Als ik ergens naar toe moet dan houden ze daar wel rekening mee. Nadeel/minpunt is dat ik niet weet wie er werkt. De kwaliteit van de verpleging is goed, dat loopt zoals het moet lopen. De omgang van de medewerkers is nogal verschillend. De een heeft meer inzicht in mijn persoonlijke situatie dan een ander. Er wordt naar me geluisterd, maar er gaat wel heel wat water door de Maas voordat er met sommige dingen iets gebeurt. Ook is het jammer dat er veel verschillende gezichten bij je komen. Daardoor moet je iedere keer weer opnieuw uitleggen hoe ze met bepaalde dingen om moeten gaan. Wat ik ook wel mis is een vorm van leiding boven de verpleging. Die is er nu niet en daardoor weet je soms niet bij wie je terecht kunt met een bepaalde vraag of probleem. Ook wordt weinig teruggekoppeld van bovenaf, we weten niet of er bepaalde dingen gaan veranderen of dat er dingen die besproken zijn met de cliëntenraad ook uitgevoerd gaan worden. Mijn appartement is goed, sommige dingen zouden iets beter ingesteld kunnen worden. De toegankelijkheid van het gebouw is goed. In het atrium wordt in de winter flink gestookt en in de zomer is het er flink warm. Op de begane grond is het redelijk gehorig wat de onderliggende sportschool betreft. Het eten is niet zo geweldig. Het schoonmaken van het appartement zou beter kunnen. Ik woon hier prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.