Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.8

De kamer van mijn moeder is oud en ze heeft geen eigen sanitair. Dat vind ik jammer. De gezamenlijke huiskamer is heel gezellig, maar had wat groter gemogen in verband met rolstoelen. Ik vind haar kamer ook niet heel erg schoon. Het is niet duidelijk wie wat poetst. De medewerkers zijn heel erg op mijn moeder gericht. Ze gaan respectvol met zowel haar als met mij om. Alles wordt goed overlegt. Ik heb hier een goed gevoel over en mijn moeder ook. Eerder was er bijna elke ochtend een activiteit. Mijn moeder werd actief benaderd om mee toe doen. Nu met corona is het ander. Er mogen geen vrijwilligers komen. Nu proberen de medewerkers zelf wat te organiseren. Ik kan alles bespreken en daarin wordt ook actie ondernomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.