Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.3

De meeste verzorgenden gaan denk ik goed met mijn moeder om. Ze vindt alleen dat de verzorgenden niet zo vaak bij haar op haar kamer langskomen. Ik denk dat dit komt omdat mijn moeder nog veel zelf kan. Ze zou het leuk vinden, als ze wat meer bij haar kwamen praten en wat meer aandacht zou krijgen. Als ik een vraag heb, dan kan ik altijd bij verzorgenden terecht. Dat vind ik goed. Mijn moeder zegt dat de verzorgenden sommige gemaakte afspraken niet altijd nakomen. Ik denk dat dit komt doordat de verzorgenden het soms niet goed aan elkaar overdragen en er veel wisseling van personeel is. Mijn moeder vindt het eten niet zo lekker. Ze vindt dat er weinig smaak aan zit. Zij heeft een kamer met een eigen douche en toilet. Ik vind haar kamer prima. Ik vind dat haar kamer wel wat grondiger schoongemaakt kan worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.