Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 29 september 2017 interview

7.3

De verzorging is op zich wel goed, maar er is een tekort aan personeel. Er zijn wel wat verbeterpunten, zo vind ik bijvoorbeeld dat ze mijn vader vaker schone kleren aan mogen trekken. Ook zijn gehoorapparaat mag wat vaker schoongemaakt worden. Ik denk dat mijn vader veel zichzelf moet vermaken. Er zijn bijna geen activiteiten en dat vind ik jammer. Ik heb het gevoel dat hij dat ook wel nodig heeft en ze zouden hem wat meer mogen activeren. Het zou leuk zijn als ze bijvoorbeeld eens een spelletje met hem zouden spelen. Hij gaat wel op dinsdagmiddag mee met de mannenclub rondtoeren met een busje en dat vindt hij erg leuk. Af en toe komen er wel vrijwilligers met hem wandelen. Als ik iets aan de medewerker vraag krijg ik altijd antwoord. Als er dingen zijn dan word ik via de mail op de hoogte gesteld. Als het echt iets ernstigs is dan bellen ze meteen op. Het is een nieuw gebouw, maar wel een noodgebouw voor ongeveer 15 jaar. Mijn vader kan zo de mooie tuin in lopen, die is ook afgeschermd zodat hij niet weg kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.