Pantein Norbertushof

Kleermakersgroes 20 6591 KH Gennep
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 28 september 2017 Interview

Er is een paar keer in het jaar een gesprek. De afspraken die dan gemaakt worden, worden ook nagekomen. De verzorging van mijn tante is prima. De medewerkers doen hun best. Als er iets is, dan kan ik dat altijd via de computer lezen. Er wordt ook wel gebeld. Mijn tante is dement. De verzorgenden kunnen niet meer doen, dan ze nu voor mijn tante doen. Er wordt wel weinig aan activiteiten gedaan. Er is wel eens muziek en dan kan er gezongen worden. Daar wordt de familie bij betrokken. Er zou naar mijn mening wat meer georganiseerd moeten worden. Er wordt naar mij geluisterd en er wordt ook gedaan wat ik vraag. Mijn tante heeft een prachtige kamer. Het is altijd even netjes en schoon. Ik ruik nooit iets.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.