Pantein Norbertushof

Kleermakersgroes 20 6591 KH Gennep
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 28 september 2017 Interview

Er is warme aandacht voor mijn tante. De medewerkers gaan bij haar zitten en praten met haar. Soms pakken ze haar hand vast. Ze spelen goed op haar situatie in. Mijn tante is na een bezoek aan familie altijd heel blij als ze weer terug kan naar het verpleeghuis. Dat is voor ons ook heel fijn. Het gebouw heeft grote gezellige ruimtes. Mijn tante heeft ook een heel ruime slaapkamer. Dat vind ik positief. De gesloten afdeling zit op de begane grond. Dat vind ik heel prettig, want er is een buitentuin. De bewoners kunnen naar buiten. Ze kunnen ook rondjes lopen door de gangen. Daardoor lijkt het of ze niet opgesloten zitten. Het contact met de verpleging is goed en we worden als familie goed geïnformeerd. Het eten is ook goed. Ik hoor daar nooit klachten over. Er worden vaak koffie, thee en andere drankjes geschonken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.