Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 9 oktober 2019 interview

6.8

Er worden te weinig afspraken gemaakt over de huishoudelijke en facilitaire zaken. Het gaat hier over de bewoners, niet met de bewoners. De accommodatie is niet geschikt voor ouderenzorg. Daar hebben zowel de verzorging als de bewoners last van. De toegankelijkheid en begaanbaarheid is niet optimaal. De gangen zijn te smal, de liften zijn te klein, het restaurant is te koud. Natuurlijk kan er niet een nieuw gebouw uit de grond worden gestampt, maar de dingen die ze wel zouden kunnen aanpassen worden niet aangepakt. Dat vind ik wel treurig en daar zou Pantein wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Ik ben verder overigens blij dat ik hier woon. De verzorging is goed, de verpleging is attent en zorgt dat alles goed geregeld wordt. Het eten en drinken is goed. Er zou alleen beter gecommuniceerd kunnen worden tussen de diverse afdelingen en disciplines. Ik ben gesteld op contact met de medebewoners, dat ontbreekt hier wel een beetje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.