Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 20 februari 2018 interview

9.5

Het gebouw vind ik helemaal goed. Het is er netjes en schoon. Ik vind het fijn dat alles ruim is opgezet. Mijn moeder heeft een grote kamer. Ik vind haar kamer mooi. Het zorggesprek wordt altijd zonder overleg ingepland, ik moet er dan voor zorgen dat ik er opdat tijdstip bij kan zijn. Dat vind ik soms lastig. De laatste keer had ik alles geregeld om de afspraak na te komen. Ik vind het niet zo netjes dat de afspraak tweemaal is verschoven. Dit kwam omdat de arts er anders niet bij aanwezig kon zijn. Ik vind dat mijn moeder hele goede zorg krijgt. Als ik bij haar ben vragen de verzorgenden altijd of ik nog wat wil weten over mijn moeder. Dat vind ik prettig. Via Caren zorgt kan ik altijd inloggen en zien hoe het met mijn moeder gaat. Dat vind ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.