Pantein Norbertushof

Kleermakersgroes 20 6591 KH Gennep
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 28 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het maken van een afspraak is wel vaak moeilijk. Maar als die afspraak er eenmaal is, dan is dit wel goed. De accommodatie is verder ook wel goed. Ze hebben een woonkamer en er is een zaal voor activiteiten. Het is op zich ook redelijk goed ingericht. Maar er zijn te weinig handen beschikbaar om de zorg voor mijn moeder naar een hoger niveau te tillen. Dit zou beter kunnen, als er een hogere capaciteit was. Echter benaderen ze mijn moeder heel positief. Ik heb het idee dat mijn moeder op een persoonlijke manier wordt benaderd. Kortom er is maatwerk. Maar ik heb wel kanttekening. Mijn moeder kon op een gegeven moment moeilijk lopen. Maar er is dan geen manier om het lopen met fysiotherapie in stand te houden. Vervolgens belandt ze in een rolstoel. Ze blijft in een rolstoel en moet vervolgens naar het toilet. Hiervoor moet ze geholpen worden door twee mensen. Hierdoor moet ze vaak lang wachten. Gevolg is dat ze incontinent wordt. Kortom de oorzaak is dan vaak te herleiden naar de minder handen die beschikbaar zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.