Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 24 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.5

Het nakomen van afspraken gaat in mijn ogen vaak mis. Zo heb ik tig keren moeten vragen of ze de uitslag van het bloedonderzoek van mijn schoonzus naar een ander ziekenhuis wilden doorsturen. Zij is verhuisd in Corona tijd. Dat was wel moeilijk. Er werd toegezegd dat haar appartement opgeknapt zou worden, maar dat gebeurde niet. De verpleging en verzorging vind ik prima. De zorgverleners zijn lief en zorgzaam. Ze doen alles wat binnen hun vermogen ligt en leggen mijn schoonzus in de watten. Ze wordt lekker verzorgd en op tijd gedoucht. Ook smeren ze haar brood en wassen ze af voor haar. Verder houden ze haar medicatie goed bij. Ze heeft een polsbandje waar ze op kan drukken als ze hulp nodig heeft. Soms komt er pas na twintig minuten iemand of er komt helemaal niemand. Dat vind ik jammer. Meestal word ik wel gehoord. Af en toe moet ik echter twee dagen wachten op een antwoord. Mijn schoonzus zit in een prachtig gebouw met een mooie binnentuin. Ze heeft een fraai appartement met balkon en een geweldig uitzicht op een park en de Maasbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.