Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 9 oktober 2019 interview

8.3

Ik ben tevreden over het appartement, dat is mooi en heeft genoeg ruimte. Ook de rest van het gebouw is ruim van opzet. Mijn woning wordt iedere week gepoetst, dat gaat wel vrij snel en ze zijn er gauw klaar mee. Dat zou wat mij betreft iets beter kunnen. Ik ben tevreden over het eten. Voor de warme maaltijd ga ik altijd naar beneden naar het restaurant. Dan heb je keuze uit twee maaltijden. Die zijn meestal lekker en ruim voldoende voor me. Met vragen en problemen ga ik naar mijn contactpersoon als ik die niet gewoon met de verzorging kan oplossen, want die weten me meestal ook wel goed te helpen. Ik vind de verpleging en verzorging die ik hier krijg echt wel goed, daar ben ik dik tevreden over. Ook zijn de medewerkers altijd vriendelijk en correct, de omgang met elkaar is echt goed. Wel merk je vaker dat ze het erg druk hebben en dat ze je niet de aandacht kunnen geven die je wel eens zou willen krijgen. De afspraken proberen ze zo goed mogelijk na te komen, daar doet iedereen zijn best voor en daardoor zijn ze meestal op de afgesproken tijd bij me. Als ze later komen dan laten ze je dat weten. Al met al ben ik hier echt tevreden, word ik hier goed verzorgd en heb ik het hier goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.