Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

5.5

Ik kan wel een vraag stellen en ze beloven van alles, maar ik merk daar niets van. Het ligt niet alleen aan de verzorging, maar ook aan mijn moeder. Mijn moeder is zorgmijdend en heeft nu altijd smetplekken. Dat vind ik echt heel naar. Er wordt gezegd dat er wordt uitgegaan van wat de patient wil. Ik vind dat ze niet doortastend genoeg zijn. Mijn moeder is dement en roept maar wat. Ik vind dat je mensen die keus niet moet laten maken. De ene verzorgende kan hier beter mee omgaan dan de andere. Mijn moeder heeft een fantastisch appartement. Sinds Corona is ze daar altijd en ze geeft ook aan dat ze niemand ziet. Ook haar maaltijden krijgt ze in haar appartement. Ik haal haar elk weekend op, zodat ze ook de kleinkinderen zieten we gezamenlijk eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.