Pantein Norbertushof

Kleermakersgroes 20 6591 KH Gennep
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 29 september 2017 Interview

Ik krijg mijn afspraken via een systeem en ook de afzeggingen gaan via dat systeem, dat werkt goed. In de nacht zijn er maar twee medewerkers in het hele gebouw, dat vind ik belachelijk want alle bewoners zijn dement. Iedereen doet zijn werk met zoveel passie, ze verdienen allemaal een pluim. Er is helaas wel sprake van zware onderbezetting. Ik blijf altijd met iedereen in overleg, ik vind ze allemaal even eerlijk. Ik vind dat de zorg niet aansluit aan wat ik belangrijk vind, dat komt omdat er geen tijd is om mijn moeder even mee naar buiten te nemen om te wandelen. Door de verpleging wordt er altijd goed geluisterd, met de directrice is dat wat minder. De klimaatbeheersing klopt voor geen meter. Dat hebben heel veel mensen aangegeven voordat het gebouwd werd, maar daar werd niet naar geluisterd. Dus in de zomer vond ik het erg warm binnen, dat vind ik erg ongezond. Dat houdt ook in dat dat er voldoende gedronken moet worden, maar dat ging gelukkig allemaal goed. Mijn moeder ziet er goed en verzorgd uit. De activiteiten zijn prima, er gebeurt echt van alles. Ze gaan een dagje naar de dierentuin bijvoorbeeld. Mijn moeder krijgt iedere avond een lekker glaasje wijn, daar geniet ze altijd erg van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.