Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

5.8

In de nacht mogen ze vlotter reageren op de bel. Het heeft twee maanden geduurd, voordat ze mijn vader door stuurde naar het ziekenhuis. Ze hadden adequater moeten reageren vind ik. Huisarts is er op dinsdag, krijgt hij op donderdag klachten, dan moet hij wachten tot dinsdag. Meer oplossingsgericht en efficienter meedenken. Pantein mocht zelf beslissen of contactberoepen door zouden gaan in verband met corona. Zij hebben dat stop gezet met als gevolg dat mijn vader fysiek is weggevallen. Hij heeft de kracht in zijn benen verloren. Hij heeft twee maanden in eenzame opsluiting gezeten. Dat heeft nare gevolgen gehad voor mijn vader. Ik zet alles in Carenzorgt, maar ze reageren daar niet op. Ze activeren hem niet, brengen hem in een rolstoel naar de eetzaal. Bij mijn vader is het heel warm. Ook is er een grote installatie wat er voor zorgt dat het gebouw resoneert. Ik twijfel over de brandveiligheid van dit gebouw. Er is geen dagbesteding hier en de omgeving is niet rolstoelvriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.