Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 30 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.8

Mijn vader is hier tevreden. De medewerkers kennen hem allemaal bij naam en mijn vader kent alle medewerkers bij naam. Hij kan hier dialect praten, zowel met de medewerkers als met de bewoners. Hij vindt dat heel fijn. Hij heeft altijd dialect gepraat en dan is dit heel prettig voor hem. De medewerkers geven hem voldoende aandacht en het zijn aardige medewerkers. Het eten is goed. Ik kan inloggen op Carenzorgt (digitaal clientportaal). Hier kan ik lezen wat er per dag gebeurt. Als er een probleem is, kan ik dat lezen. Ik vind dat de accommodatie een ziekenhuisachtige uitstraling heeft. Ik zou het meer huiselijk willen zien. Door de corona zijn er geen acitiviteiten. Mijn vader is hier gekomen in coronatijd. Normaliter zijn er wel activiteiten te doen. Mijn vader heeft een eigen kamer en is qua ruimte voldoende. Zijn kamer hebben we ingericht naar zijn eigen smaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.