Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 24 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.3

Voor mijn moeder hier kwam wonen heb ik vaak gebeld om te mogen komen kijken waar ze terecht zou komen. Dat kon nooit. Familie zou die mogelijkheid echter wel moeten hebben. Mijn moeder was licht dementerend en kwam tussen zwaar dementerenden te wonen. Dat vond ik heel erg. Als ik van tevoren had mogen komen kijken had ik dat niet goedgekeurd. Ik heb meteen aangegeven dat ze hier niet hoorde. Zo was er geen dagbesteding. Het personeel vind ik echter fantastisch. De medewerkers deden alles om het voor mijn moeder zo aangenaam mogelijk te maken. Op mijn verzoek kon ik haar in de Corona tijd twee keer in de tuin ontmoeten. Helaas kon ik geen contact krijgen met de leiding. Dat vind ik heel jammer. Het huis is warm van binnen door een huiselijke aankleding, onder andere door schemerlampen en fauteuils.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.