Pantein Norbertushof

Kleermakersgroes 20 6591 KH Gennep
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Norbertushof - Gennep op 29 juni 2018 Interview

Wat ik niet goed vind van de instelling, is dat ze zelf weinig activiteiten ontplooien. Dit komt allemaal op de schouders van de vrijwilligers te liggen. Mijn vader is hier een beetje eenzaam. Vooral in de avond is er niets te doen. De kantine is dan ook gesloten. Ik zou willen dat er wat meer georganiseerd wordt. De zorg die mijn vader krijgt, vind ik goed. De medewerkers hebben weinig tijd, maar er wordt wel zoveel mogelijk aandacht gegeven aan mijn vader. Hij krijgt ook de lichamelijk zorg die hij nodig heeft. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Als ik een vraag heb, dan krijg ik een antwoord. De accommodatie vind ik goed. Mijn vader heeft hier een woonkamer, keuken, slaapkamer en een badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Norbertushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.