Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 2 januari 2018 interview

7.0

De kamers van mijn moeder vind ik goed. Er is een klein keukentje. Ze heeft een aparte slaapkamer en een badkamer. Het gebouw is vrij nieuw. Als er een vrijwilliger is kan mijn moeder naar de kerkdienst gebracht worden. Er wordt veel gezeten, koffie gedronken en televisie gekeken in de huiskamer. De laatste tijd worden er wat meer activiteiten met de bewoners gedaan. Ik vind dat er een groot verschil is in het personeel. Ik vind dat niet iedereen ervaring genoeg heeft om met de doelgroep te werken. Mijn moeder is dementerend. Ik mis bij sommige verzorgenden de overredingskracht om mijn moeder goed te helpen. Er zou meer tijd voor genomen moeten worden. Mijn moeder is namelijk erg gevoelig voor de manier waarop ze wordt aangesproken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.