Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 4 december 2019 interview

7.8

De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk tegen ons en mijn moeder. In de instelling is het rustig en schoon. Ik heb eigenlijk geen klachten. De medewerkers doen alles om mijn moeder een zo goed mogelijke kwaliteit van leven te geven. Er is persoonlijke aandacht. Mijn moeder krijgt haar rust en ze zorgen regelmatig voor wat extraatjes bij het eten. Daar kan mijn moeder nog echt van genieten. Ze heeft een eigen kamer en deze is groot genoeg. Daar heeft ze privacy. Afspraken worden soms niet helemaal goed nageleefd. Dat heeft volgens mij vaak te maken met wisselingen qua dienst. De informatie wordt dan niet altijd goed doorgegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.