Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 2 januari 2018 interview

7.0

Er wordt slecht gelet op het feit of mijn moeder een bril draagt of een gehoorapparaat in heeft. Ze zijn over het algemeen wel lief tegen mijn moeder, maar er zijn een paar die weinig geduld hebben. Ze laten mijn moeder in haar waarde. Ze laten haar haar gang gaan bij haar dwangmatig gedrag. Ze nemen mij ook serieus en luisteren naar mij. Wel vind ik dat het zorgplan minimaal wordt besproken. Bovendien is dit weinig inhoudelijk. Het is een vrij nieuw gebouw. Het ontwerp is mooi en open. Het is overzichtelijk voor mijn moeder en andere bewoners. Ik vind het jammer dat er weinig is overgebleven van de faciliteiten zoals bijvoorbeeld een winkeltje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.