Pantein Op 't Hoogveld

Paulusstraat 1 5845 DZ Sint Anthonis
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Pantein

Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 11 januari 2018 Interview

Er zijn medewerkers die feeling met de zorg hebben, maar er zijn er ook een paar die dat minder hebben. Zo moppert mijn vader nog weleens over het feit dat hij zichzelf moet wassen. Ze doen dat bewust, zodat zijn motoriek juist gestimuleerd wordt. Ik vind dat heel goed, maar ze leggen het niet aan mijn vader uit waarom hij zichzelf moet wassen. Ik vind dat ze dat beter moeten communiceren naar mijn vader toe, in plaats van te zeggen zo doen wij de dingen hier. Mijn vader wil bepaalde dingen veranderen, omdat hij dat prettiger vindt. Het is alleen lastig om zijn wensen te realiseren, omdat er te weinig medewerkers zijn. De accommodatie is een groot en open gebouw. Mijn vader heeft een ruime kamer. Buiten kan er gewandeld worden in de tuin en het ligt niet in een hele drukke wijk of aan een drukke straat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.