Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 2 januari 2018 interview

8.3

Er zijn vier woonkamers op de gesloten afdeling. Er zijn acht vaste verzorgers, waarvan er altijd twee aanwezig zijn, op zeven mensen. De medewerkers brengen gezelligheid met zich mee. Ze hebben de aandacht voor mijn moeder in alles wat ze met haar doen. Regelmatig organiseren ze samen iets met de familie. Ze betrekken mijn moeder ook overal bij. Ze weten wat mijn moeder leuk vindt om te doen. Als ik een afspraak maak dan komen ze de afspraak na. De afspraken zijn ook prima geregeld. Als ik een opmerking plaats, dan doen ze hier gelijk iets mee. De kamer van mijn moeder is goed. Haar badkamer is ook prima en wordt goed schoongemaakt. Ze hebben echt een gezellige zitkamer. Er is een grote eetkamer waar ook familie kan gaan zitten. Ze hebben ook een open keuken. Hierdoor heeft degene die kookt interactie met de bewoners. Kortom het is er erg gezellig en het ziet er uit als een huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.