Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 4 december 2019 interview

7.7

Ik heb geen klachten over de manier waarop er voor mijn man wordt gezorgd. Dat gaat allemaal goed. De medewerkers hebben plezier en lol met mijn man. De zorg sluit mooi aan op wat mijn man nodig heeft. Als ik iets wil weten, dan kan ik terecht bij mijn vaste aanspreekpunt. Als er een activiteit is, dan kan mijn man daar niet altijd heen, omdat de activiteiten beneden zijn en mijn man in een rolstoel zit. De kamer van mijn man is goed, hij heeft een eigen badkamer met toilet. Het eten komt van buitenaf en mijn man vindt het de ene keer lekkerder dan de andere keer. Er is mooie tuin waar ik in de zomer lekker ga wandelen met mijn man. Ik ga ook vaak het dorp in met hem. De paden buiten zijn heel hobbelig en dat is lastig met een rolstoel, waardoor ik nu helemaal om moet lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.