Waardering van Pantein Op 't Hoogveld - Sint Anthonis op 2 januari 2018 interview

7.7

Ik kan altijd met vragen naar de verpleegkundigen en er wordt altijd naar mij geluisterd. Soms moet ik wel eens zoeken om iemand te vinden. Ik weet dat ze hun uiterste best doen. Ze doen bijvoorbeeld alle moeite om mijn tante aan het eten te krijgen. De medewerkers gaan heel goed en leuk met haar om. Ze hebben het heel druk. Mijn tante is dementerend en woont op een gesloten afdeling. Het gebouw vind ik mooi. Mijn tante heeft een ontzettend mooie kamer met een keukenblokje. Ze heeft een aparte slaapkamer en een mooie ruime badkamer. Dat vind ik een pluspunt. Het restaurant straalt helemaal niets uit. Er is vroeg in de ochtend nooit iemand en je kunt er niets lekkers bij de koffie kopen. Als er iets georganiseerd wordt door de vrijwilligers dan is dat meteen heel anders. Op de afdeling is een gezamenlijke huiskamer. Er is een binnentuin gemaakt, dat ziet er heel leuk uit. In het gebouw zijn een fysiotherapeut en een kapsalon. Het ziet er allemaal heel goed verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Op 't Hoogveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.